Termeni si Conditii
I. Termeni și condiții generale
§ 1 Dispoziții de bază
(1) strong> Următorii Termeni și Condiții Generale se aplică tuturor contractelor pe care le încheiați cu noi în calitate de vânzător (Rinos Bikes GmbH) pe pagina de internet www.rinosbike.ro. Dacă nu se specifică altfel, ne opunem încorporării propriilor condiții, dacă există.
(2) Un consumator în sensul prezentelor reglementări este orice persoană fizică, care poartă efectua o tranzacție într-un scop care nu se află nici în cursul activității sale comerciale, nici în activitatea sa profesională independentă. Un întreprinzător este orice persoană fizică sau juridică sau un parteneriat cu capacitate juridică care acționează în exercitarea activității sale profesionale comerciale sau independente.
§ 2 Completarea contract
(1) Obiectul contractului este vânzarea de bunuri.
(2 ) strong> De îndată ce produsul relevant apare pe site-ul nostru web, vă vom face o ofertă obligatorie pentru a plasa o comandă prin sistemul nostru de coș de cumpărături, în conformitate cu termenii și condițiile din descrierea articolului.
(3) Încheierea contractului de vânzare se face prin intermediul coșului de cumpărături online în condițiile expuse mai jos:
Puneți produsele pe care doriți să le cumpărați în „coș”. Butonul coș de cumpărături, aflat în bara de navigare, vă permite să accesați în orice moment coșul de cumpărături și să modificați articolele pe care le conține.
După deschiderea paginii „Plată”, introducerea datelor personale și selectarea modului de plată și expediere. termenii, detaliile comenzii sunt afișate pe pagina de rezumat al comenzii.
Dacă utilizați un sistem de plată instantanee (de exemplu, PayPal/PayPal Express, Amazon-Payments, transfer imediat) ca metodă de plată, veți fi fie redirecționat către pagina cu rezumatul comenzii a magazinului nostru online, fie redirecționat către site-ul furnizorului. a sistemului de plată instantanee.
Dacă sunteți redirecționat către sistemul de plată instant corespunzător, vă rugăm să faceți selecția corespunzătoare sau să introduceți datele dvs. acolo. În cele din urmă, pe site-ul furnizorului de sistem de plată instant sau după redirecționarea către magazinul nostru online, detaliile comenzii vor fi afișate sub forma unei pagini de rezumat.
Înainte de a trimite comanda, aveți posibilitatea să verificați din nou detaliile comenzii acolo, să le modificați (tot prin funcția „Înapoi” a browserului de internet) sau să anulați comanda. Prin validarea și trimiterea comenzii prin „Comanda cu butonul „obligație de plată”, oferta de la originea acestui contract de vânzare este considerată fermă și acceptată din punct de vedere legal.(4) Întrebările referitoare la stabilirea ofertei pe care le-ați pe care ni le-au trimis sunt fără obligații pentru dvs. Vă vom trimite o ofertă obligatorie sub formă de text (de exemplu, prin e-mail) pe care o puteți accepta în termen de 5 zile.
(5) Procesarea comenzii și transmiterea toate informațiile necesare în legătură cu încheierea contractului au loc prin e-mail și sunt parțial automatizate. Prin urmare, trebuie să vă asigurați că adresa de e-mail pe care ne-ați dat-o este corectă, primirea e-mailurilor este garantată din punct de vedere tehnic și că nu este blocată în special de un filtru anti-spam.
§ 3 Dreptul de păstrare, păstrarea titlului
(1) Nu puteți exercita un drept de reținere numai în cazul în care pretențiile rezultă din aceeași relație contractuală.
(2) Bunurile rămân proprietatea noastră până la plata integrală a prețului de achiziție.
(3) Dacă sunteți antreprenor, se aplică următoarele:
a) Ne rezervăm dreptul de proprietate asupra bunurilor până la încasarea tuturor creanțelor legate de relația comercială actuală. Este interzisă gajarea bunurilor sau transferul dreptului de proprietate asupra acestora ca garanție înainte de transferul dreptului de proprietate asupra bunurilor rezervate.
b) Aveți permisiunea să revândi mărfurile în cursul obișnuit și regulat al activității. În acest caz, deja cesionați toate creanțele care vi se datorează din revânzare, în limita cuantumului facturii. Acceptăm sarcina. Rămâneți îndreptățit să colectați datoria cesionată. Dacă nu vă îndepliniți obligațiile de plată în conformitate cu regulile, ne rezervăm dreptul de a încasa singuri datoria.
c) În cazul asocierii sau combinării bunurilor rezervate cu alte bunuri, dobândim coproprietatea asupra noului obiect, în limita cuantumului valorii pe factură a bunurilor rezervate în raport cu valoarea pe factură a celorlalte obiecte transformate. la momentul transformării.
d) Ne angajăm să eliberăm garanțiile care ni se cuvin la cererea dumneavoastră, în măsura în care valoarea realizabilă a titlurilor noastre depășește cu mai mult de 10% datoria la garantare. Alegerea garanțiilor care urmează să fie eliberate este responsabilitatea noastră.
§ 4 Garanție
(1) Se aplică drepturi de garanție pentru defecte.
(2 ) Ca consumatorului, vi se cere să verificați complet, defectele vizibile și deteriorarea de transport a mărfurilor fără întârziere la livrare și să raportați reclamațiile companiei noastre și expeditorului cât mai curând posibil. Nerespectarea nu va avea niciun efect asupra drepturilor dvs. legale de garanție.
(3) Dacă sunteți antreprenor, următoarele se aplică, contrar regulilor de garanție de mai sus:
a) Doar propriile noastre indicații și descrierea produsului producătorului servesc ca caracterizare a mărfurilor și nu orice mesaj publicitar, recomandări și declarații publice făcute de producător.
b) În cazul apariției unor defecte, vom răspunde la alegerea reparației sau a livrării noi. În cazul în care eliminarea defectului nu are succes, aveți opțiunea fie de a solicita o reducere de preț, fie de a vă retrage din contract. Reparațiile vor fi considerate eșuate după a doua încercare și în absența altor circumstanțe, cum ar fi defecte de fabricație sau alți factori. În caz de reparație, nu trebuie să ne asumăm creșterea costurilor datorată deplasării mărfurilor într-un alt loc decât cel de execuție dacă deplasarea nu corespunde destinației mărfurilor.
c) Perioada de garanție este de aproximativ un an de la livrarea mărfii. Reducerea de timp nu se aplică:
- pentru daunele a căror cauză ne poate fi atribuită, care au ca rezultat vătămare a vieții, a corpului sau a sănătății și în cazul altor prejudicii cauzate intenționat sau prin grave neglijență;
- în măsura în care ascundem în mod fraudulos defectul sau ne-am asumat o garanție pentru natura obiectului;
- pentru lucrurile care au fost folosite pentru construcție în conformitate cu utilizarea lor normală și pentru care noi au cauzat defectul;
- în cazul drepturilor legale de recurs pe care le aveți împotriva noastră în legătură cu pretențiile pentru vicii.
§ 5 Alegere de lege, locul de executare, locul de jurisdicție
(1) Se aplică legea germană. Pentru consumatori, această alegere legală se aplică numai dacă nu afectează protecția garantată de legile obligatorii ale țării în care consumatorul își are reședința regulată (principiul favorizării).
(2) Locul prestarii tuturor serviciilor rezultate din relatiile comerciale existente cu noi si instanta competenta este cel al sediului nostru social, daca nu sunteti consumator, ci comerciant, persoana juridica de drept public sau institutie publica cu un buget special. Acest lucru se aplică și dacă nu aveți un loc de jurisdicție general în Germania sau UE sau dacă locul de reședință sau locul de reședință obișnuit nu este cunoscut la momentul depunerii cererii. Dreptul de a sesiza și instanța din altă jurisdicție juridică rămâne neafectat.
(3) Aplicarea prevederilor Convenției de la Viena este exclusă în mod expres.
II. Informații despre clienți
1. Identitatea vânzătorului
Rinos Bikes GmbH
Goethestr 11E
15234 Frankfurt (Oder)
Germania
Telefon: +49 0335 66590614
E-mail: info@rinosbike.eu
Soluționarea alternativă a litigiilor:
Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor, care poate fi accesată la https://ec.europa.eu/odr.
2. Informații privind încheierea contractului
Etapele tehnice asociate încheierii contractului, încheierii contractului în sine și opțiunilor de corectare sunt executate în în conformitate cu reglementările „Încheierea contractului” din termenii noștri comerciali standard (partea I.).
3. Limba contractului, înregistrarea textelor contractului
3.1 Limba contractului este engleza.
3.2 nu textul integral al contractului. Înainte de trimiterea comenzii prin sistemul de coș de cumpărături online, datele contractului pot fi tipărite sau securizate electronic prin funcția de imprimare a browserului. La primirea comenzii, vă vom trimite din nou datele comenzii prin e-mail, informațiile legale prescrise pentru contractele de vânzare la distanță și Termenii și condițiile generale de vânzare.
3.3 Pentru toate Cererile de oferte transmise fără trecând prin sistemul de coș de cumpărături online, veți primi toate datele contractuale în cadrul unei oferte obligatorii întocmite în scris și transmise, de exemplu, prin e-mail. Îl puteți imprima sau salva electronic.
4. Caracteristicile esentiale ale bunului sau serviciului
Caracteristicile esentiale ale bunului si/sau serviciului sunt mentionate in oferta respectiva.
5. Prețuri și condiții de plată
5.1 Prețurile indicate în ofertele respective precum și costurile de transport constituie prețurile globale. Acestea conțin toate componentele prețului, inclusiv toate taxele aplicabile.
5.2 Costurile de livrare necesare nu sunt incluse în prețul de achiziție. Puteti vizualiza costurile de livrare apasand pe un buton desemnat in acest scop si aflat pe site-ul nostru sau in oferta respectiva. Acestea vor fi afișate separat în timpul plății și sunt responsabilitatea dvs., cu excepția cazului în care s-a convenit livrarea gratuită.
5.3 Trebuie să suportați costurile suportate pentru transferul de bani, precum și în cazurile în care livrarea se face într-un stat membru al UE. Statul în timp ce plata a fost inițiată în afara Uniunii Europene.
5.4 Opțiunile de plată disponibile sunt indicate făcând clic pe un buton desemnat în acest scop și aflat pe site-ul nostru sau în oferta respectivă.
< br />5.5 Dacă nu se specifică altfel în modalitățile de plată, creanțele din contractul încheiat sunt datorate imediat.
6. Termeni de livrare
6.1 Condițiile de livrare, data livrării și orice restricții în vigoare la momentul livrării sunt indicate făcând clic pe un buton desemnat în acest scop și localizat pe site-ul nostru sau în oferta respectivă.
6.2 Dacă sunteți consumator, este stipulat de lege că riscul de dispariție accidentală și de deteriorare accidentală în timpul expedierii mărfurilor vândute vă este transferat la adresa momentul în care vă sunt predate bunurile, indiferent dacă transportul este sau nu asigurat. Acest lucru nu se aplică dacă ați însărcinat independent o companie de transport desemnată de noi sau o persoană desemnată să efectueze expedierea.
Dacă sunteți antreprenor, livrarea și expedierea sunt pe riscul dumneavoastră.
7. Drepturile de garanție pentru defecte
Răspunderea pentru defecte depinde de prevederea „Garanție” din Termenii și condițiile noastre generale (Partea I).
Aceste GTC și informațiile despre clienți au fost întocmite de avocați specializați în dreptul tehnologiei informației din cadrul Händlerbund (asociația comercianților online) iar conformitatea lor legală este monitorizată constant. Händlerbund Management AG garantează securitatea juridică a textelor și acționează ca garant în cazul notificărilor oficiale. Informații suplimentare pot fi găsite pe pagina de internet https://www.haendlerbund.de/
Ultima actualizare: 27.10.2020